دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰






مسلما هریک از شما، کم و بیش با بنر و فلکسی فیس آشنایی دارید، هر دو از متریال های مهم و پرکاربرد در صنعت چاپ هستند و این روزها به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و نقش مهمی در تبلیغات دارند. منتها هریک از این ابزارهای تبلیغاتی به یک شیوه به کار رفته و کاربرد خاص خودش را دارد. از این رو ما در این مطلب قصد داریم بنر و فلکسی فیس و همچنین تفاوت های چاپی آنها را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بنر چیست و چه کاربردی دارد؟

بنر یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که با استفاده از متن و تصاویر گرافیکی پیام تبلیغاتی شما را به مخاطب می رساند و در دو نوع بنر وینیل شبکه ای و بنر لمپوست تولید می شود.

بنر وینیل شبکه ای: به نوعی از بنر گفته می شود که برای مکان هایی که رطوبت و بارندگی زیاد است، مناسب می باشد. این بنر به صورت شبکه شبکه طراحی می شود و در برابر باد مقاومت بالایی دارد.

بنر لمپوست: برای محیط های بیرونی بنر لمپوست بهترین گزینه محسوب می شود. این بنر با برخورداری از مقاومت و انعطافپذیری بالا، می تواند در هر مکانی مناسب باشد و از پاره شدن در هنگام باد و بارندگی محفوظ است. از این رو پیشنهاد می شود برای تبلیغاتی که می خواهید در محیط های بیرونی انجام شود، از این بنر استفاده کنید.
ویژگی های بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی به دلایل زیادی مورد توجه هستند و به عنوان اصلی ترین و مهمترین ابزار در میان دیگر ابزارهای تبلیغاتی خودنمایی می کند. یکی از ویژگی های بارز بنر، مقرون به صرفه بودن آن است که تمام قشر مردم می توانند برای تبلیغات کسب و کارشان از آن استفاده کنند. همچنین به راحتی در دسترس قرار می گیرد و به سرعت هم چاپ می شود و نیازی نیست که مدت زمان زیادی را منتظر بمانید. از این رو بنر با مزایایی که دارد نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.

فلکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

فلکسی به متریالی گفته می شود که کاربردهای متنوعی دارد، از تابلوهای سر درب مغازه گرفته تا بیلبوردها و تابلوهایی که در ساخت آنها از لامپ های مهتابی و یا اس ام دی استفاده شده است. بنر و فلکسی فیس هر دو از دو نوع چینی و کره ای تشکیل شده اند که با توجه به قیمت و جنس از هم متمایز می شوند.

واضح است که جنس کره ای نسبت به چینی از مقاومت بالاتری برخوردار است و به همین دلیل هم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فلکسی جنس متـریال تابلوهای فلکس است که بسیار پرکاربرد و مقرون*به*صرفه است؛ چرا که علاوه بر نورانی بودن تابلوهای فلکس، رویه فلکسی آن را می*توان به*راحتی تعویض نمود.

از تابلو فلکسی می*توان به*عنوان تابلو سر درب، تـابـلـو مغـازه و شرکت*ها، تابلو فروشگاه*ها، و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی استفاده نمود.
مزایای استفاده از بنر و فلکسی

مسلما برای افرادی که به دنبال تبلیغات هستند و از طرفی هم می خواهند روشی مقرون به صرفه را پیدا کنند، استفاده از بنر و فلکسی یک گزینه مناسب است. منتها انتخاب هریک از این دو متریال، بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. چرا که فلکسی همانند یک تابلو برای شما عمل می کند و با نورپردازی که دارد، در تمام طول شبانه روز روشن است و نمای قابل توجهی هم داشته و می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند. جالب است بدانید: اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید هرازگاهی طرحتان را عوض کنید، می توانید از فلکسی فیس استفاده کنید چرا که به راحتی و با کمترین هزینه می توانید رویه فلکسی آن را تعویض کنید. همچنین فلکسی در فرم های متنوع و رنگ های زیادی هم قابل چاپ است که برای شما می تواند یک آپشن متفاوت باشد.

چاپ بنر و فلکسی فیس را به کدام چاپخانه بدهید؟

چاپ بنر و چاپ فلکسی بایستی توسط یک
چاپخانه حرفه ای انجام شود. از این رو می توانید چاپ آنها را به چاپخانه نقش هنر بسپارید. این چاپخانه مجهز به قدرتمندترین ماشین آلات چاپ و نیروی انسانی خبره و زبردست می باشد که با سالها تجربه و مهارت می توانید به آن اعتماد کنید.منبع:چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰





این روزها با افزایش شرکت های بزرگ و چاپخانه ها در گوشه و کنار شهر، برای هر فردی سوال پیش می آید که چگونه می توان با وجود چاپخانه های زیاد، یکی از بهترین آنها را برای چاپ و کارهای تبلیغاتی خود انتخاب کنیم؟! به واقع آدم می ماند که کار کدام خوب و مناسب می باشد و می توان به آن اعتماد کرد. چه بسا چاپخانه هایی در سطح شهر وجود دارند که نه تنها تجربه ای ندارند بلکه کارهایتان را چنان خراب می کنند و با تکنیک هایی شما را مقصر جلوه می دهند که نمی توانید با خیال راحت کارهایتان را به هر مرکز چاپی بسپارید. این روزها زمان و کیفیت دو آیتم بسیار مهم در نزد مشتری است. از این رو چاپخانه ای می تواند در اینکار موفق شود که این دو آیتم را در راس کار خودش قرار دهد.
یک چاپخانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شاید از خودتان بپرسید که چگونه می توانید با وجود تعداد کثیری از چاپخانه، یکی از معتبرترین آنها را برای کارهای چاپی خود انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید یک چاپخانه را ارزیابی نمایید بایستی به ویژگی های مثبتی که دارد توجه کنید تا بتوانید به هدف خودتان برسید. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک چاپخانه خوب آشنا کنیم.
تجهیزات چاپخانه را بررسی کنید!

به راحتی می توانید تجهیزات چاپخانه را بررسی کنید! غالبا دستگاههای بروز و جدید و تعداد کثیر آنها در یک مرکز چاپ می تواند جلوه ی مثبت چاپخانه را به شما نشان دهد. به عنوان مثال اگر به
چاپخانه نقش هنر سری بزنید، با دیدن دستگاههای قدرتمند و غول پیکر آنها می توانید فرق بین یک چاپخانه معتبر را با چاپخانه نامعتبر را تشخیص دهید. در واقع تجهیزات چاپخانه هستند که به یک مرکز معنا می بخشند و بایستی مورد توجه قرار گیرد.
هزینه های چاپخانه را بررسی کنید!

چاپخانه ای مناسب است که از لحاظ قیمت هم برای مشتری به صرفه باشد تا بتوان در تمامی کارهای چاپی از آن بهره مند شد. چاپخانه نقش هنر نسبت به دیگر چاپخانه ها از قیمت مناسبی برخوردار است و هزینه هایی که از مشتری دریافت می کند هم نرخ پایینی دارد. از این رو می توانید با خیالی راحت تمامی کارهای چاپی نظیر: چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر، چاپ ست اداری و دیگر کارها را به این مرکز چاپ فوری بسپارید و بهترین کارها را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.
سرعت کار چاپخانه را ارزیابی کنید!

مسلما برای شما هم سرعت چاپ مهم است و می خواهید کارهایتان در کمترین زمان ممکن انجام شود. امروزه چاپخانه ها با توجه به حجم کارها گاهی اوقات در زمانبندی انعطافپذیری نداشته و کارها را در یک زمانبندی طولانی به مشتری تحویل می دهند. سرعت انجام کارهای چاپی بسیار مهم است و بایستی در اولویت قرار گیرد. از این رو برای چاپ فوری و هر نوع چاپی که می خواهید به سرعت انجام شود، پیشنهاد می کنیم از چاپخانه نقش هنر بهره مند شوید. این مرکز می تواند کارهایی نظیر چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت و هر نوع چاپی که به زمان طولانی نیاز دارد را به صورت چاپ فوری برایتان انجام دهد. شاید به همین دلیل هم هست که تاکنون مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.
بررسی تجارب و سوابق چاپخانه

تمامی ما آدم ها برای واگذاری یک کار مهم به شرکت و یا افراد، به سوابق کاری آنها توجه می کنیم. چرا که داشتن سابقه مهمترین عامل این اعتماد می باشد. زمانیکه چاپخانه تجارب و مهارت کافی در زمینه چاپ داشته باشد، قطعا مشتریان زیادی خواهد داشت و حجم کارها نشان دهنده ی نوعی تاییدیه می باشد و فرد می تواند با خیالی آسوده کارهایش را به آن مرکز بسپارد. از این رو اگر به دنبال چاپخانه معتبر و خبره ای هستید که کارهای چاپی خود را بدون کوچکترین تردیدی به آن بسپارید، چه مرکزی بهتر از چاپخانه نقش هنر!
چاپخانه نقش هنر

این چاپخانه یکی از معروفترین و قدیمی ترین چاپخانه ها محسوب می شود که از دیرباز تاکنون در این حوزه فعالیت می کند. همچنین لازم است بدانید: کیفیت بالا، هزینه مناسب و سرعت در تحویل کارها، سه فاکتور مهم در این چاپخانه می باشد که تاکنون با رعایت آنها توانسته با سایر سازمان ها و شرکت ها همکاری داشته باشد.منبع:
چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰


شما در هنگام طراحی کاتالوگ اول می بایست به طور دقیق بدانید که شرکتی که شما برایش کاتالوگ طراحی می کنید چه کاری انجام می دهد و چگونه مخاطبینی دارد، که این شناخت شامل محدوده سنی مخاطبین، گرایش آنها به هنر، صنعت، چاپخانه، آموزش و ...، سبک طراحی کاتالوگهای شرکت های رقیب و ... می باشد که با دانستن آنها می توانید در گزینش رنگ های مورد نظر و همچنین طراحی قالب کار بهره بگیرید.
سعی کنید از پر کردن بی دلیل صفحات کاتالوگ اجتناب نمایید زیرا موجب بر هم خوردن تمرکز بیننده می شود و نمی توانید به درستی منظور سفارش دهنده را به بیننده برسانید.
همیشه در طراحی کاتالوگ از تنوع رنگ و طرح بهره بگیرید یک کاتالوگ متنوع خیلی بیشتر از یک کاتالوگ تکراری می تواند با بیننده ارتباط بر قرار نماید.
همیشه در طراحی کاتالوگ حرفه ای کاتالوگ بعد از برش را تجسم نمایید زیرا در مراحل صحافی حدود 1 سانتی متر از 3 طرف کار برش میشود بنابر این حتما مارجین برش را رعایت فرمایید.
در طراحی کاتالوگ علاوه بر تنوع، سعی کنید قالب کلی کار را حفظ نمایید و طرح های صفحات را بر روی یک متود طراحی نمایید که موجب آراستگی و نظم در طراحی می شود.
سعی نمایید موارد اطلاعات تماس از قبیل آدرس، تلفن و سایت را حتما در پشت جلد قرار دهید تا بیننده پس از مطالعه کامل کاتالوگ متوجه اطلاعات تماس شما شود.
طرح روی جلد در طراحی کاتالوگ مهم ترین قسمت کار طراحی در چاپخانه می باشد، همیشه سعی نمایید طراحی بسیار گیرا و خیره کننده ای ارائه دهید تا بیننده را وادار نماید تا انتها کاتالوگ شما را مطالعه نماید

سایز کارت ویزیت
همانگونه که در سایت به آن اشاره شد ما دو نوع کارت ویزیت داریم، افست و دیجیتال.
سایز کارت افست چون اکثراً به صورت شیت عمومی چاپ می شود تعداد زیادی از کارت ها در کنار هم چیده می شوند بنا بر این سایز اصلی کارت ویزیت افست 4/8 در 8/4 می باشد که به دلیل رعایت مارجین برش می بایست نوشته ها از هر طرف کار 3mm فاصله رعایت شود تا پس از برش از بین نرود.
سایز کارت ویزیت دیجیتال بدلیل اینکه تعداد کمتری در کنار هم جای داده می شوند (12 عدد در A4) کمی بزرگتر از افست می باشد و اندازه کارت ویزیت دیجیتال 9 در 5 می باشد. جهت اطمینان بیشتر بهتر است در آن 3mm مارجین برش رعایت شود.
کارت ویزیت لمینت مات و یا براق در هر دو سایز با قیمت های متفاوت در چاپخانه چاپ می شود.
نکته دیگری که باید به آن دقت فرمایید این است که در طراحی کارت ویزیت افست اگر رنگ دقیق خاصی را در نظر دارید باید شماره رنگ آن را از کتاب رنگها انتخاب نمایید، البته پس از چاپ کارت ویزیت افست رنگ چاپ شده چند پرده ای تغییر پیدا می کند و ممکن است کمی تیره تر شود ( در شیت اختصاصی رنگها دقیقتر چاپ می شوند) .
در چاپ کارت ویزیت دیجیتال رنگها نسبت به کارهای افست بسیار به رنگ مانیتور نزدیکتر می باشد و همین موجب بالا رفتن کیفیت چاپ در چاپ دیجیتال شده است.
فرمتی که می بایست فایل طرح کارت ویزیت داشته باشد Jpg ، Tiff و یا کورلی می باشد و رنگ آن نیز می بایست حتما CMYK باشد زیرا در حالت RGB کد رنگ تغییر کرده و نمی توانید کد رنگ دقیقی را چاپ نمایید.منبع:چاپخانه





  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰



طراحی و چاپ کاتالوگ مانند دیگر ابزارهای تبلیغاتی این روزها از اهمیت بسزایی برخوردار است. کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی منحصر به فرد است که به عنوان یک رابط میان تولید کننده و مصرف کننده تعریف می شود و به مشتری کمک می کند تا بتواند در هنگام خرید محصول موردنظر به یک تصمیم گیری درست برسد. هرقدر که به جلو می رویم با پیشرفت علم و تکنولوژی، متدهای جدیدی برای تبلیغات درنظر گرفته شده است که در میان این ابزارهای تبلیغاتی، ابزاری وجود دارد که با کارگیری درست آن و با رعایت اصول تبلیغاتی می توان به یک نتیجه باورنکردنی دست یافت. ابزارهای تبلیغاتی همچون: چاپ بروشور، چاپ کارت ویزیت، چاپ پوستر، چاپ ست اداری، چاپ بنر و فلکسی و چاپ کاتالوگ تنها تعدادی از این ابزارها محسوب می شود که این روزها به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. منتها هر نوع تبلیغاتی بستگی به طرحی که بر روی آن نقش می بندد دارد. از این رو ما تصمیم گرفتیم تمامی آنچه باید در طراحی کاتالوگ بدانید را در این مطلب در اختیارتان قرار دهیم.
چاپ کاتالوگ

کاتالوگ چیست و چه کاربردی دارد؟

مسلما بارها از کاتالوگ و چاپ آن شنیده اید و اگر به سازمان و شرکت های تولید کننده بروید، قطعا نمونه ای از آنها را خواهید دید. کاتالوگ به ابزاری گفته می شود که به معرفی کلی شرکت و محصولات شما می پردازد. این دقیقا برعکسه بروشور می باشد که غالبا به جزئیات پرداخته و در رابطه یا یک محصول به ریزترین مورد هم اشاره می کند. منتها کاتالوگ به کلیات می پردازد و برای افرادی که کسب و کارشان در زمینه فروش محصولات بیشماری است، مناسب خواهد بود. تصور کنید مدیر یک شرکت تولیدی هستید و قصد دارید برای محصولات خود یک دفترچه راهنما طراحی کنید تا هر مشتری بتواند با دیدن آن دفترچه، در تصمیم گیری به یک نتیجه مثبت برسد!در
چاپخانه این دفترچه همان کاتالوگ است که در هر صفحه از آن به معرفی یک یا چند محصول می پردازیم. بیشتر فضای کاتالوگ را عکس و متن فرا می گیرد و توضیحات دقیقی هم در رابطه با هر نوع محصول درج می شود که برای مشتری مورد نیاز خواهد بود. این توضیحات، ویژگی ها و مشخصات محصولات است که در کاتالوگ درج می شود. کاتالوگ ها در فضاهای مختلفی کاربرد دارد و بیشترین استفاده از آن در شرکت های تولیدی، فروشگاههای فروش لوازم خانگی و هر نوع کسب و کاری است که در این رابطه فعالیت می کنند.
اهمیت طراحی کاتالوگ

شما به عنوان یک کارفرما، تنها چند ثانیه فرصت دارید تا نظر مشتری را جذب کنید. در واقع کاتالوگ شما بایستی به گونه ای طراحی شود که بتواند در همین زمان کوتاه نظر مشتری را به خود جلب کند. در آن زمان می تواند برای خواندن و دیدن کاتالوگ شما وقت بیشتری را اختصاص دهد و در نهایت نسبت به خرید محصولات شما اقدام نماید. از این رو طراحی در چاپ کاتالوگ بسیار مهم و ضروری است و بایستی نکات مهمی را رعایت کنید که ما در ادامه به این موارد می پردازیم.
انتخاب تصاویر مناسب در طراحی کاتالوگ

در واقع شما با طراحی کاتالوگ تخصصی خود، اعتبار و هویت خودتان را به مخاطب نشان می دهید. طراحی مهم است و باید تصاویری را درج کنید که ارزش درج شدن را داشته باشند. تصاویر بایستی در بالاترین کیفیت باشد و بیننده را ترغیب به نگاه کردن و خواندن مطالب نماید. می توانید در این زمینه از یک عکاس حرفه ای برای تصویربرداری تبلیغاتی بهره مند شوید تا تصاویر بی نظیری را برایتان خلق کند که با قرار دادن آنها در کاتالوگ بتوانید بهترین اثر را چاپ نمایید.
انتخاب رنگ مناسب در طراحی کاتالوگ

مهمترین عامل توجه مخاطب به طراحی، رنگ هایی است که در آن به کار می رود. می توانید با درنظر گرفتن رنگ های سازمانی، رنگی را انتخاب کنید که هویت سازمانی شما را به شکل حرفه ای نشان دهد. رنگ های خاص و منحصر به فرد را انتخاب نمایید تا زیبایی را به بیننده القا کند.
چاپ فوری کاتالوگ

بعد از طراحی کاتالوگ، چاپ کاتالوگ و جنس کاغذ آن بسیار مهم است و در اولویت قرار می گیرد. بنابراین چاپخانه می تواند بیشترین سهم را در این رابطه داشته باشد. جالب است بدانید: برای چاپ فوری کاتالوگ می توانید از چاپخانه نقش هنر بهره مند شوید و کاتالوگ خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.منبع:
چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰



تبلیغات چاپ این روزها همانند گذشته ها پررنگ نیست و خیلی از افراد از تبلیغات رسانه ای استفاده می کنند. با اینکه تبلیغات رسانه ای و فضاهای مجازی پا به پای تبلیغات چاپی توسعه یافته است منتها تکیه*ی اصلی هنوز بر تبلیغات چاپی است، چرا که این تبلیغات با ویژگی هایی که دارد توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. برای اینکه با ویژگی های این روش تبلیغات بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
چاپ کاتالوگ
هدف از تبلیغات چیست؟

مسلما هر روزه با تبلیغات فراوانی روبرو می شوید، شاید از تبلیغات تلویزیونی که در رابطه با تبلیغ یک مواد غذایی است تا تبلیغات چاپی نظیر: تراکت، کاتالوگ و بروشور! هریک از تبلیغات چاپی با یک هدفی مطرح شده و سپس اقدامات لازم در رابطه با طراحی و چاپ آنها صورت گرفته است. به معنای کلی تبلیغات برای معرفی محصولات و خدمات شرکت شما به مشتریان به کار می رود که با استراتژی های متفاوت و متعددی انجام می شود. یک تبلیغ ساده می تواند نظیر چاپ کارت ویزیت باشد که شما با راه اندازی شرکت خود می توانید از آن برای معرفی خدمات و محصولاتتان استفاده کنید و یا می تواند یک تبلیغ محیطی همچون بیلبورد باشد که در یک محیط پرتردد و شلوغ توجه خیلی از افراد را به خود جلب کند. مهم نیست چه نوع تبلیغی را برای کسب و کارتان انتخاب می کنید، آنچه مهم است تبلیغات است و یک شیوه ای که بتوانید به کمک آن، خدمات و محصولاتتان را به عموم مردم نشان دهید تا آنها به سراغتان بیایند.

واضح است زمانیکه کسی شما را نمی شناسد و از خدمات شما اطلاعی ندارد، چطور می تواند به عنوان مشتری شما شناخته شود. از این رو یکی از استراتژی های مهم یک کسب و کار موفق، برنامه ریزی برای تبلیغات است. منتها یک تبلیغات مثمر ثمر که بتواند در سریعترین زمان ممکن شما را به هدفتان برساند.

انواع روش های تبلیغات

تبلیغات در روش های مختلفی مطرح شده است که بایستی بر اساس یکسری موارد، بهترین آنها را انتخاب کنید. از این رو تبلیغات رسانه ای، تبلیغات چاپی که توسط
چاپخانه ها انجام می شود، تبلیغات محیطی و نمونه های دیگر، از روش*های تبلیغاتی است که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

کدام روش تبلیغات برای شما مناسب است؟

انتخاب روش تبلیغاتی به بودجه و نوع کسب و کار شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر می خواهید رویداد مهمی را در زمان کمی به اطلاع عموم مردم برسانید، مسلما تراکت تبلیغاتی برای شما بسیار مفید است و می توانید با پخش آن در محیط های شلوغ و پرتردد، نظر افراد زیادی را به خودتان جلب کنید. اما اگر یک فروشگاه لوازم خانگی دارید و می خواهید مشتری تمامی محصولات شما را در یک مجموعه ی منظم ببیند، طراحی و چاپ کاتالوگ آپشن انتخابی شما می باشد. از این رو قبل از انتخاب هر نوع تبلیغاتی، بازار هدفتان را به خوبی شناسایی کنید و بازخورد مخاطبان را نسبت به روش های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی ارزیابی نمایید، سپس روشی را انتخاب کنید که مناسب کسب و کارتان است.
مزایای تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی ماندگاری و کیفیت بالایی دارد و به راحتی در دسترس قرار می گیرد. هر گونه تبلیغات چاپی که در نظر داشته باشید، در مدت کوتاهی در دسترس افراد بیشماری قرار می گیرد و با نوع طراحی و چاپی که برایش درنظر گرفته اید، می تواند بازخورد خوبی داشته باشد. تبلیغات چاپی ماندگاری بالایی داشته و تا مدتها در نزد مشتری باقی می ماند. یک نایلون تبلیغاتی ساده را درنظر بگیرید که تنها با چاپ اطلاعات تماس خود می توانید تا مدتها در نزد مشتری باقی بمانید و با دست به دست چرخیدن مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید. مابقی روش های تبلیغاتی نیز به همین طریق می باشد و ماندگاری آنها به عنوان یک مزیت بارز برای کسب و کار است. بنابراین ویژگی های تبلیغات چاپی در مقایسه با دیگر روش ها بیشتر است، شاید دلیل اینکه هنوز صنعت چاپ پابرجاست، به همین خاطر باشد.
چاپ تبلیغات چاپی را به کدام مرکز بدهیم؟

پیشنهاد ما اینست که تمام تبلیغات چاپی خود نظیر: چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ کارت ویزیت، چاپ پوستر، چاپ سازه های تبلیغاتی و دیگر کارهایتان در این زمینه را به چاپخانه نقش هنر بسپارید.منبع:
چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰



مسلما شما هم این روزها زیاد چاپ صنعتی را می شنوید! همانطور که می دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور فناوری های جدید، صنعت چاپ هم دستخوش تغییرات بزرگی شده است و روز به روز درحال گسترش و وسیع شدن می باشد. لازم است بدانید: روش های متنوع و مختلفی در صنعت چاپ وجود دارد که هریک برای کاری، کاربرد داشته و مورد استقاده قرار می گیرد. در واقع چاپ صنعتی برای تمامی کارهای تبلیغاتی، جلد مجلات و کتاب ها به کار رفته و رتبه خوبی هم در این زمینه ها به خودش اختصاص داده است. در واقع چاپ به فرایندی گفته می شود که صرفا نقش تبلیغاتی نداشته و به منظور زیباتر شدن محصولات به کار گرفته می شود و عملکرد یک محصول را ارتقاء می دهد. از این رو چاپ تنها پروسه و یا فرآیندی است که هنوز نتوانسته جایگزینی پیدا کند و امروزه در سطح شهر چاپخانه ها و مراکز بیشماری را در زمینه چاپ فوری و چاپ خواهید دید. از این رو ما در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ صنعتی، انواع چاپ صنعتی و همچنین معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران آشنا کنیم.


چاپخانه

چاپ صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

چاپ صنعتی به معنای استفاده از فناوری های چاپ در فرایند چاپ است و در بسیاری از کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت: چاپ صنعتی همچون چاپ دیجیتال در موارد متعددی کاربرد داشته و نقش پررنگی را در این صنعت ایفا می کند. چاپ صنعتی برای تولید انواع کتاب ها و مجلات با تیتراژهای بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. قطعا شما نیز نمونه های بسیار زیادی از چاپ صنعتی را در اطراف خود دیده اید، چرا که این نوع چاپ کاغذی نیستند و بر روی کالاهایی همچون: یخچال، کلیدهای داخل خودرو، خودکارهای تبلیغاتی، لوازم آرایشی بهداشتی مانند ادکلن*ها و همچنین گوشی های موبایل چاپ می شوند.

این نمونه ها به گونه*ای هستند که از چاپ صنعتی استفاده می کنند. چاپ صنعتی در
چاپخانه بسیار با دقت و ظرافت انجام می شود و مخاطبان خاص خودش را دارد و به عنوان یکی از بهترین نوع چاپ شناخته شده است. می توانید برای اینکه نمونه ای از چاپ صنعتی را ملاحظه کنید، به خودکار تبلیغاتی که در منزل و یا محیط کار دارید، بنگرید! اگر دقت کنید خواهید دید که چاپ روی کارهای تبلیغاتی همچون خودکار، از نوع چاپ کاغذی نیست و بر روی خود خودکار چاپ شده است. چاپ صنعتی نیز در واقع چاپی است که هدف آن، انتقال یک پیام تبلیغاتی نیست، بلکه به عنوان تزئین یک محصول به کار می رود و شیک و خاص است.
کاربردهای چاپ صنعتی:

امروزه چاپ صنعتی به دلایل کاربردهایی که دارد، توانسته مخاطبان خودش را پیدا کند و در زمینه های مختلف چاپی به کار رود. از این رو، چاپ بر روی محصولات الکترونیکی، انواع بسته بندی*های شخصی، چاپ های تزئینی مانند: چاپ بر روی شیشه، چاپ بر روی چوپ و یا فلز و دیگر محصولاتی که نیازمند چاپ های اختصاصی باشند، از جمله کارهایی هستند که به چاپ صنعتی ارتباط پیدا می کنند. همچنین جالب است بدانید: یکی از خصوصیات بارز چاپ صنعتی، ایسنت که امکان چاپ سه بعدی بر روی بسته بندی ها را نیز فراهم می کند که فوق العاده خواهد بود و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
از چاپ صنعتی در کجاها استفاده می شود؟

لوازم و صنایع الکترونیکی همچون: کامپیوترها، محافظ ها، کنترل تلویزیون، کلیدهای کیبورد، کیس کامپیوتر و دیگر صنایع الکترونیک.
لوازم آرایشی بهداشتی همچون: ادکلن*ها، کرم پودر، ظرف*هایی که برای نگهداری دارو مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین جعبه*های کمک های اولیه.
تمامی لوازم خانگی از شیرآلات گرفته تا پنل*های ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، مایکروفر و اجاق گاز.
قوطی های حبوبات و بطری های آب.
لوازم و قطعات خودرو، همانند شمع ها، کلیدها، روکش خازن و انواع وایرها

انواع چاپ صنعتی:

چاپ صنعتی در انواع چاپ دیجیتال، چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ سیلک اسکرین تقسیم می شود که مسلما شما با این چاپ ها به نوعی آشنایی دارید. به عنوان مثال برای چاپ کارت ویزیت و چاپ افست از چاپ افست استفاده می کنند و یا برای چاپ عکس از چاپ سیلک بهره مند می شوند. همچنین شما می توانید برای چاپ تمامی کارهای تبلیغاتی و چاپ فوری، تمامی کارهایتان را به چاپخانه نقش هنر بسپارید.منبع:
چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰



تبلیغات چاپی یکی از اصولی ترین، مهمترین و در عین حال رایج ترین نوع تبلیغات است که برای رسیدن به هدف یک شرکت و یا سازمان، یکی از آپشن های ایده آل محسوب می شود. در واقع تمامی بازاریابی ها و برند سازی*ها بایستی در قالب یک تبلیغات صورت گیرد که بتواند مثمر ثمر بوده و شرکت و سازمان را به هدف موردنظر خود برساند. لازم است بدانید: این روزها تبلیغات به یکی از شاخص های مهم تبدیل شده است، به گونه ای که برای معرفی هر نوع محصول از شرکت نیازمند یک نمونه استراتژی تبلیغاتی هستیم! تبلیغات راهی برای دیده شدن، برندسازی، معرفی و افزایش فروش محصولات است، منتها با پیشرفت جوامع بشری، روز به روز روش های جدید و متنوعی از تبلیغات به میان آمد که در این میان تبلیغات چاپی با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شده است، تبلیغاتی که هم از نظر قیمت و هم از نظر بازخورد، رتبه بالایی را نسبت به دیگر رسانه های چاپی به خودش اختصاص داده است. جالب است بدانید: تبلیغات را می توانیم به دو گروه تبلیغات سنتی و تبلیغات مدرن تقسیم کرد که ما به دلیل بازخورد بیشتر و هزینه های به مراتب کمتری که برای مشتری به همراه داشته است، می خواهیم مطالب مهمی را در اختیار شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ کاتالوگ
تبلیغات چاپی برای کسب و کار

با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های گوناگون تبلیغات چاپی به میان آمده است که با استقبال بی نظیر افراد روبرو شده است و به واقع از آن در کارهای مختلفی می توان بهره مند شد! با وجود این روش های متنوع و کاربردی برای هر کسب و کاری بایستی یک انتخاب هوشمندانه داشت. شما می توانید تنها با انتخاب یک روش مناسب محصولات خود را به درستی تبلیغ کنید تا درصد مشتریان و در نهایت نمودار فروشتان را افزایش دهید.

به عنوان مثال کارفرمایی را در نظر بگیرید که برای معرفی محصولاتی که در شرکت خودش دارد، کاتالوگ طراحی می کند. در واقع کاتالوگ مجموعه ای گردآوری شده از محصولات است که برای تولیدکننده و مصرف کننده مورد نیاز می باشد و به نوعی رابط بین این دو می باشد که
چاپخانه ها آن ها را چاپ می کنند. چاپ کاتالوگ برای این کارفرما بهترین گزینه است، چرا که می تواند یک به یک تصاویر محصولاتش را در کاتالوگ درج کند و برای هرکدام، مشخصات و ویژگی هایی را ذکر کند که برای مشتری قابل استفاده است. مسلما هنگامیکه مشتری به منظور خرید محصولات به شرکت شما می آید در رابطه با نوع و ویژگی محصولات هیچ اطلاعاتی ندارد، از این رو یا شما یا کاتالوگ بایستی این اطلاعات را به مشتری انتقال دهد تا او بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. اطلاعاتی که در کاتالوگ وجود دارد، صرفا به درد مشتری می خورد و مهم نیست که مفهوم خاصی برای مشتری داشته باشد، همینکه بتواند تمامی مواردی که برای یک انتخاب مهم است را به مشتری بدهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو کارفرما با چاپ کاتالوگ می تواند به هدف خودش که فروش محصولاتش می باشد برسد. تبلیغات چاپی هم در کل همین هدف را دنبال می کند و در میان رسانه هایی که وجود دارد، نقش موثری را ایفا می کند.

مزایای تبلیغات چاپی در مقایسه با دیگر رسانه ها!

این روزها تبلیغات چاپی به عنوان یک ابزار قدرتمند، مناسب و پرمخاطب توانسته به عنوان یکی از راهکارهای تاثیرگذار در دنیای بازاریابی و تبلیغات معرفی شود. لازم است بدانید: یکی از مزایای مهمی که تبلیغات چاپی به دیگر تبلیغات دارد، ماندگاری و دوام آن است، چرا که یک تبلیغ تلویزیونی ممکن است در یک زمان مشخصی پخش شود و همزمان با پایان یافتن قرارداد، پخش آن هم به اتمام برسد، درحالیکه تبلیغات چاپی دوام بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری در نزد مشتری باقی می ماند، از این رو سرمایه گذاری برای کارهای چاپی آن هم در تیتراژهای بالا، دوام و ماندگاری زیادی خواهد داشت و می تواند در زمینه تبلیغات مثمر ثمر عمل کند.

تبلیغات چاپی خود را به کدام چاپخانه بسپارید!

چاپخانه نقش هنر یک پیشنهاد عالی برای تمام کارهای تبلیغاتی نظیر: چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ پوستر، چاپ ست اداری، چاپ بنر، چاپ فلکسی و دیگر کارها می باشد که می توانید کیفیت در چاپ را با این چاپخانه تجربه کنید.منبع:
چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰

چاپ رول آپ



امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و به میان آمدن متدهای جدید بازاریابی و برندسازی، نمایشگاههای تبلیغاتی به یکی از مهمترین آیتم ها در فروش بیشتر کسب و کارها تبدیل شده است، به گونه ای که این نمایشگاه تبلیغاتی توانسته پا به پای تبلیغات محیطی و رسانه ای رشد کند و مشتریان بسیاری را به سمت کسب وکارها بکشاند. در واقع در عرصه تبلیغات نمایشگاهی، استند و رول آپ یکی از موثرترین، ارزانترین و در عین حال به صرفه ترین ابزار است که توانسته نقش بسزایی را در جلب نظر مشتری ایفا کند. از این رو از رول آپ به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر در نمایشگاهها، همایش ها و کنفرانس ها استفاده می شود. ما نیز با توجه به اهمیت رول آپ و تاثیر آن در بازاریابی و برندسازی تصمیم گرفتیم مطالب مهمی را در رابطه با چاپ رول آپ و مزایای استفاده از آن برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

رول آپ چیست؟

رول آپ یک سازه تبلیغاتی موثر و جذاب است که در داخل یک قوطی آلومینیومی با فنر جمع شده است و در انواع رول آپ ثابت، رول آپ موتوردار و رول اپ گردان تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرد. به عنوان مثال، در نمایشگاههای تبلیغاتی از رول آپ ایستاده و ثابت استفاده می شود، چرا که نه تنها فضای کمتری را اشغال می کند، بلکه به صرفه تر هم می باشد. رول اپ گردان هم برای مکان هایی مناسب است که می خواهند چند محصول خود را با یک سازه تبلیغاتی به مشتریان معرفی کنند. در این موارد بهتر است از رول آپ گردان استفاده شود.
انواع رول آپ

رول آپ سازه ای خاص و متفاوت است که در انواع مختلف رول آپ پایه پهن، رول آپ آویز گردان، رول آپ گردان یکطرفه، رول آپ گردان دوطرفه و رول آپ ساده یکطرفه طراحی و ساخته می شود که می توانید با توجه به نوع تبلیغاتی که درنظر گرفته اید، یکی از این مدل ها را انتخاب و سفارش دهید.
کاربرد رول آپ

رول آپ سازه ای است که به دلیل زیبایی و سبک منحصر به فردش بسیار محبوب و رایج است و در نمایشگاهها به صورت ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یکی از متدهای غرفه آرایی، استفاده از رول آپ می باشد که می توانید با توجه به انواع آن، یکی از آنها را انتخاب نمایید. همچنین با استفاده از رول آپ می توانید در فضاهای عمومی، پیام تبلیغاتی خود را به عموم منتقل کنید. در برگزاری همایش ها و کنفرانس ها نیز، رول آپ یکی از ابزارهای مثمر ثمر خواهد بود. بسیاری از ارگانها نیز برای انتقال پیام تبریک و تسلیت از رول آپ استفاده می کنند. لازم است بدانید: یک طرفه و یا دو طرفه بودن رول آپ هم صرفا به خودتان بستگی دارد و می توانید آن را در نظر داشته باشید.
طراحی رول آپ

رول آپ هم مانند دیگر ابزارهای تبلیغاتی بایستی نظر بیننده را به خودش جلب کند. یک طرح خوب و خاص باعث می شود مخاطبان بتوانند وقت بیشتری را برای تبلیغ شما صرف کنند و برای خرید از محصولاتتان تشویق شوند. از این رو سعی کنید قبل از هر چیزی هدف از طراحی رول آپ را مدنظر قرار دهید و مخاطبان خود را بشناسید و سپس برای طراحی رول آپ اقدام کنید. یادتان باشد یک طرح خوب می تواند یک جلوه بصری متفاوت ایجاد کند و نظر هر بیننده ای را در همان نگاه اول به خودش جلب کند.
چاپ رول آپ

چاپ رول آپ نیز مانند طراحی آن بسیار مهم است و بایستی چاپ آن را به یک
چاپخانه معتبر بسپارید. لازم است بدانید: متریال چاپی برای رول آپ پلات لمینت، یک گزینه مناسب است و می توانید تا مدتها خیالتان از بابت دوام و طول عمر این ابزار تبلیغاتی آسوده باشد. پلات لمینت به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارد، دوام و ماندگاری را برایتان به ارمغان می اورد. یکی از نکات مهمی که بایستی در این زمینه بدانید اینست که موفقیت این سازه، به نوع چاپ و توانمندی چاپخانه نیز بستگی دارد، به هرقدر که میزان کیفیت چاپ رول آپ بیشتر باشد، به همانقدر نیز تاثیرگذار خواهد بود. همچنین می توانید چاپ انواع سازه های نمایشگاهی را به چاپخانه نقش هنر بسارید و بهترین تجربه را در طراحی و ساخت این سازه ها داشته باشید.منبع:چاپخانه
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰

چاپ بروشور



مسلما با بروشورهای تبلیغاتی آشنا دارید و با تعدادی از آنها در داروخانه ها و یا مراکز خدماتی برخورد کرده اید! بروشور یکی از مهمترین آیتم ها در بازاریابی است و تاثیر ممتازی در برندسازی شرکت شما دارد. امروزه چاپ بروشور توسط شرکت های زیادی مورد استقبال قرار گرفته است و افراد نسبت به آن اشتیاق نشان می دهند. شاید دلیلش هم بازخورد همه جانبه از طرف مشتریان می باشد که نسبت به بروشور و کاتالوگ تبلیغاتی علاقه نشان داده و مورد استفاده قرار می دهند. برای اینکه با بروشور، چاپ بروشور و مزایای استفاده از بروشور آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بروشور چیست؟

تصور کنید یک شرکت تجاری دارید و محصولات خاص، مدرن و فوق العاده کاربردی را تولید و در اختیار مشتریانتان قرار می دهید، قطعا برای معرفی محصولات شرکت بایستی به فکر یک روش خاص و کاربردی باشید تا محصولات شما را به درستی معرفی کند و یک تبلیغ مدرن و مناسب برای برند تجاری شما باشد.

قطعا بروشور یک گزینه تبلیغاتی ایده آل برای شرکت و محصولات شماست. به این ترتیب برای هریک از محصولات خود می توانید یک بروشور طراحی و چاپ کنید! به عنوان مثال: یکی از محصولات شما کرم ضد آفتاب است! این کرم دارای مشخصات اصلی، نحوه استفاده، توصیه هایی که به هنگام استفاده بایستی مورد توجه قرار گیرد، انواع کرم بر اساس تنوع پوست مصرف کننده، قیمت و همچنین نام برند تجاری شما می باشد که بایستی به دقت و ظرافت در بروشور درج شود.

همچنین در بروشورهای تبلیغاتی عکس هایی از محصول هم با کیفیت بالا درج می شود که بینهایت در تصمیم گیری مشتری تاثیرگذار است. این تنها یکی از محصولات شرکت بود، شاید محصول بعدی شامپوی جدیدی باشد که تولید کرده اید و یا هر نوع محصول دیگر! فقط کافیست محصول موردنظرتان را با مشخصات دقیق و کامل در بروشور درج کنید تا مصرف کننده بتواند با آگاهی کامل این محصول را خریداری کنید.

هدف بروشور تبلیغاتی چیست؟

در واقع هدف بروشور تبلیغاتی اطلاع رساندن به مشتری است تا بتواند به شیوه ای درست از محصول شما استفاده نماید! به بیان ساده تر، بروشور، یک مجموعه اطلاعات درست با تمام جزئیاتی است که برای مصرف کننده مهم و لازم است. از این رو می تواند درست و حسابی روی نمودار فروش شرکت شما تاثیر مثبت بگذارد.

چاپ بروشور در کدام چاپخانه؟

قطعا برای چاپ تمامی کارهای تبلیغاتی از چاپ کارت ویزیت گرفته تا چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور، نیاز به یک
چاپخانه معتبر و حرفه ای داریم و چه چاپخانه ای بهتر از چاپخانه نقش هنر! شما با خیالی آسوده می توانید کارهای چاپی خود را به این مرکز چاپ سپرده و تحویل به موقع و کیفیت را تجربه کنید.

مزایای استفاده از بروشور تبلیغاتی

بروشورها از حجم کمتری برخوردار هستند و غالبا در دو الی سه لت طراحی و چاپ می شوند از این رو مشتری به راحتی تمامی اطلاعات را خوانده و از آن استفاده می کند.
اگر بروشور از یک طراحی خوبی برخوردار باشد می تواند جلوه بی نظیری به کار بدهد و مشتریان بسیار را به سمت کسب و کار شما بکشاند.
یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی محسوب می شود و می تواند محصولات شما را به خوبی معرفی و تبلیغ کند.

نکات مهم در طراحی بروشور

طراحی بروشور همانند چاپ بروشور از اهمیت بالایی برخوردار است! انتخاب درست رنگ ها بر اساس شناخت علمی رنگ و روانشناسی رنگ ها در طراحی، انتخاب درست فونت و سایز نوشته هایی که قرار است در بروشور درج شود بایستی دقت کافی شود. همچنین لازم است بدانید: تصاویری که در بروشور درج میکنید نقش مهمی در بازخورد شما دارد، از این رو تصاویر با کیفیتی را انتخاب کنید، انتخاب متن هم بینهایت مهم و ضروری است! از متن های حاشیه ای و بدرد نخور اجتناب کنید و متن هایی را درج کنید که برای مصرف کننده مهم باشد و بتواند از آن استفاده نماید.

در واقع بروشور برای استفاده مصرف کننده طراحی می شود و بایستی اطلاعاتی را برایش انتخاب کنید که به راحتی بتواند از محصول استفاده نماید. همچنین جالب است بدانید: رنگ های شاد، خاص و متناسب با طراحی بروشورها در نظر گرفته شده اند. از این رو سعی کنید در انتخاب رنگ هایتان نهایت دقت را به خرج دهید تا زیباترین بروشور را طراحی کنید.منبع:
چاپخانه
  • زهرا حاجیان