دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گیت سه شاخه مدل md-100



گیت سه اهرمی مدل MD-100 گیت سه اهرمی مدل Md-100 از ساده ترین و پرکاربردترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این گیت ها بدلیل سادگی و کاربرد آسان در میان محصولات مشابه دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در در کارخانه ها و شرکت ها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده فرار می گیرد .از جمله ویژگی های گیت های سه اهرمی حجم کم ،قابلیت ارتقائ و اتصال به سیستم های کنترل دسترسی و حضور غیاب ،دارای الگوریتم داخلی برای قفل های گیت بدون نیاز به برنامه نویسی،دارای سیستم تعلیق هیدرو لیکی برای برگشت اهرم به نقطه صفر ، بدون سرو صدا ، قابلیت تردد 35-40نفر در دقیقه،مناسب برای ورودی های با ابعاد کم ، مناسب برای فضاهای کوچک ، مقاوم در برابر شرایط هوایی ، امکان حرکت دو جهته به صورت یک طرفه و دو طرفه، دارای طراحی بدنه ارگونومیک و بسیار مقاوم ، دارای بدنه و شاسی تمام استیل stainless ،امکان شخصی سازی ابعاد در ابعاد استاندارد،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق,قابلیت اتصال به تمامی دستگاههای اثر انگشت ،تشخیص چهره و ریموت کنترل ، امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد

گیت شیشه ای کنترل تردد سویینگ (Swing Gate)مدل MD-G204



گیت شیشه ای کنترل تردد سویینگ (Swing Gate)مدل MD-G204 از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت کنترل تردد و مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت های کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.منبع: گیت کنترل تردد
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰





آیا کسی وجود دارد که خواستار نصب آسان قفل های دیجیتال، با حداقل اصلاح و سوراخکاری در درب نباشد؟ شرکت آریابان تردد هوشمند با در اختیار داشتن نصاب های حرفه ای و متعهد و امکانات کامل و کارآمد، به این مهم جامه عمل پوشانده است. شرکت ما سهولت در نصب قفل های دیجیتال را به عنوان یک عامل کلیدی در رضایتمندی مشتری می داند. با این حال، ظاهرا نصب آسان با حداقل سوراخ کاری برای ۲۹% از مشتریان و نصب آسان بدون هیچ گونه سوراخکاری بر روی درب برای ۴۷٪ از مشتریان قفل های دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار نیست و تعداد کمی هم بیان می کنند که نصب آسان قفل های دیجیتال هیچ ارتباطی با امنیت در این دسته از قفل ها ندارد که البته این عقیده کاملا اشتباه است. بعضی دیگر از مشتریان هم اعتقاد دارند که ایجاد چند سوراخ بر روی درب مسئله چندان مهمی نیست اما کابل کشی بر روی درب های دیجیتال چالش بزرگی است. شرکت ما سال هاست که از تجربه بسیار خوبی در زمینه نصب قفل های دیجیتال در محیط های تجاری، بیمارستان ها، سازمان ها، منازل و هتل ها برخوردار است و تمامی قفل های دیجیتال شرکت از استانداردهای جهانی CE برخوردار هستند.

ارتباط بین نصب آسان و امنیت بالا در قفل های دیجیتال قابل توضیح است. در نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند هیچ کابل کشی بر روی درب صورت نمی گیرد و تمامی قفل های دیجیتال شرکت با باتری کار می کنند. از اینرو با قطع جریان برق هیچ مشکلی در عملکرد قفل ها ایجاد نمی شود. نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند باید از طریق نصاب های حرفه ای شرکت انجام شود تا محصولات شامل گارانتی شوند. در صورت نصب محصولات توسط خود مشتری، محصولات از گارانتی شرکت خارج شده و شرکت هیچ تعهدی در قبال خسارت و یا آسیب وارده به قفل و یا عدم کارکرد صحیح قفل نخواهد داشت.

برخی از دلایل مشتریان شرکت ما در نصب قفل های دیجیتال خریداری شده توسط نصاب های شرکت به قرار زیر است:

بعضی از مشتریان بیان کردند که ما یک نجار و یا یک قفل ساز نیستیم و اگر چه توانایی انجام چنین نصبی را داریم اما ترجیح می دهیم نصب توسط فردی انجام شود که به اندازه ی کافی در انجام آن ماهر باشد و از تجربه کافی برخوردار باشد.
نصب سریع با کمترین آسیب به ساختار درب برای اطمینان از امنیت درب در صورت ضربات فیزیکی.
لزوم دقت در نصب قفل های دیجیتال برای جلوگیری از ایجاد تغییرات نامطلوب در ساختار فیزیکی و نرم افزاری قفل دیجیتال


باز کردن قفل های دیجیتال توسط تلفن همراه



به تازگی در ساخت قفل های دیجیتال از فناوری های مدرنی استفاده می شود که به آسانی می توان آن را با سیستم های هوشمند موجود تلفیق کرد. مهمترین چالشی که سازندگان این قفل ها با آن رو به رو هستند دسترسی تلفن های همراه به قفل های دیجیتال بدون به خطر انداختن عملیات اصلی آنها است. بر اساس تحقیقات به عمل آمده از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، مشخص شد که نظرات متفاوتی در مورد نوع برنامه های مورد نیا در تلفن های همراه، از نظر استفاده کنندگان در جهت مدیریت قفل های دیجیتال وجود دارد. توانایی دریافت پیام هشدار بر روی تلفن همراه، به هنگام ورود اشخاص به منزل و هم چنین دسترسی به
قفل دیجیتال درب از طریق کنترل از راه دور، به ترتیب ۲۳٫۳ و ۲۳٫۴ درصد را به خود اختصاص دادند. دو مورد بعدی یعنی توانایی ارسال و یا لغو پیام باز کردن قفل از راه دور و باز کردن درب از راه دور نیز در رتبه بندی به ترتیب ۲۶٫۳ و ۲۶٫۹ درصد را به خود اختصاص دادند. توانایی ارسال یا لغو کلید از راه دور، کاربران را قادر می سازد از فواصل دور بر قفل دیجیتال درب منازل خود نظارت داشته و باز و بسته شدن درب منزل خود را مدیریت کنند به عنوان مثال، در هنگام بروز مشکل و در حالی که در تعطیلات هستید قادر خواهید بود شرایط دسترسی همسایه به منزلتان را جهت بررسی مشکل فراهم کنید و یا اینکه گاهی اوقات نیاز است که امکان دسترسی به یک قسمت و یا همه قسمت های یک ساختمان را برای کسانی که قبلا به آن دسترسی داشتند را محدود کرده و یا از بین ببرید.

با این حال، باید به این نکته توجه کرد که هنوز هم معضل طول عمر باتری گوشی های همراه مانعی اساسی در استفاده از تلفن های همراه جهت باز کردن قفل های دیجیتال می باشد. شاید جالب توجه باشد که تنها %۶۱ از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، خواهان استفاده از قفل های دیجیتالی هستند که هم از طریق تلفن های همراه و هم از طریق نرم افزار موجود در خود قفل، قادر به باز کردن درب می باشند. در حال حاضر در بازار تجهیزات هوشمند، امکان دسترسی به تجهیزاتی نظیر قفل دیجیتال، از طریق تلفن های همراه به خوبی میسر شده است. مدیران توسعه کسب و کار قفل های دیجیتال در شرکت بازرسی ASSA ABLOY EMEA نیز بر این نکته اذعان دارند که استفاده از تلفن های همراه در باز کردن قفل های دیجیتال، هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در این دسته از قفل ها ایجاد نمی کند.منبع:
قفل دیجیتال
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰

زیرو کلاینت gm-800

     

برخی از امکانات زیرو کلاینت GM800 :


ساختار : زیرو کلاینت
DVI-I
USB 2 x 3
COM Port
Serial Port
RJ 45
گارانتی : سه ما تعویض زیرو کلاینت، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش

عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه کاربران را از صداهای زاید رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت ، کار را دلپذیرتر میسازد. پشتیبانی حرفه ای از اکثر پروتکل های شبکه و رایانش ابری از قبیل :Citrix Reciver- (RDP) Vmware view ، دارای سیستم خودکار جهت پیدا کردن اتوماتیک ترمینال سرویس ، قابلیت اتصال خودکار و سریع به سرور در حین بالا آمدن دستگاه زیرو . قیمت بسیار مناسب جهت تجهیز کردن سایت های سازمان های دولتی و خصوصی و انجام مجازی سازی با توان بالا. (Virtualization Desktop) دارای سیستم حفاظت بسیار کارآمد در مقابله با حملات ویروسی و رهگیری اطلاعاتی ، امکان قفل کامل دستگاه جهت عدم دسترسی به تنظیمات . دارای کنترل پنل بسیار ساده و درعین حال بهینه که به راحتی توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای قابل استفاده می باشد.

معرفی زیرو کلاینت GM800 :

پردازنده زیرو کلاینت GM800 مبتنی بر پردازشگر Marvell ARM CPU می باشد.عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه ، کاربران را از صدای بی مورد و زاید PC رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت، کار را دلپذیر تر ساخته است.

این دستگاه با داشتن ظاهری کوچک و قابلیت استفاده به صورت عمودی و یا نصب شده در پشت مانیتور فضای کار بیشتری را برای شما فراهم می سازد . صرفه جویی در انرژی ، محافظت از محیط زیست و مصرف برق بسیار پایین ، هزینه های مصرفی را در دراز مدت به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.
پشتیبانی کردن بسیاری از کلاینت های رایانش ابری از قبیل RDP بهینه شده به صورت اختصاصی توسط Centerm ، Citrix Reciver و VMware view و ...پشتیبانی از CDMS management Agent که مدیریت ارزشها به صورت متمرکز و قابل دسترس را با به کار گیری و کنترل از راه دور میسر می سازد . دارای سیستم جستجوی خودکار جهت پیدا کردن (Terminal Service (CTSS در پیکربندی (Zero و LAN ) که به صورت خودکار اتصال را برقرار می سازد .
پشتیبانی از قابلیت به روز رسانی سهل الوصول ماژول : با به کار گیری TCPUP ( ابزار به روزآوری زیرو کلاینت Centerm ) و یا از طریق حالت FTP .
پشتیبانی از به روزرسانی خودکار سیستم : با پیکربندی Client IP (یا همان DHCP ) و Server IP و سپس راه اندازی مجدد دستگاه برای ورود به حالت به روز رسانی خودکار .
علت برتری GM800 نسبت به زیروکلاینت های موجود در بازار :
استفاده از پردازنده قویتر 440 مگا هرتزی
پشتیبانی از حافظه با ظرفیت بالاتر
پشتیبانی از کارآمد ترین پروتکل های شبکه ( Citrix Reciever و VMware View و RDP )
تایید شده و توصیه شده توسط کمپانی Citrix
قابلیت به روز رسانی خودکار
قابلیت جستجوی خودکار Terminal Service
کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات استاندارد
پشتیبانی کامل نرم افزاری و سخت افزاری توسط شرکت سازنده
رزولوشن تصویر بهتر و رفع مشکلات Video Streaming سایر مدل ها
دارای تاییدیه کیفی از ارگان های معتبر
دارای نمایندگی رسمی معتبر در ایران توسط شرکت تین آوا سیستم.منبع:زیرو کلاینت
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰




تین کلاینت را می توان به عنوان یک کامپیوتر بسیار کوچک و کارآمد در نظر گرفت اما کامپیوتری که در به عنوان یک پایانه سبکه به کار گرفته می شود.
شبکه ای که در آن از تکنولوژی تین کلاینت استفاده شده باشد دارای یک الی چند عدد سرور که دارای ویژگی های خاصی است می باشد این سرورها می توانند دارای سیتم عامل هایی نظیر لینوکس، ویندوز و یا یونیکس باشد و همچنین بر روی هر یک از این سرورها وجود یک نرم افزار برای کنترل عملکرد کلاینت ها الزامی است که این برنامه های کنترلی اغلب به صورت رایگان در دسترس می باشند.
عملکرد و کاربرد
بزرگترین و عمده ترین مشتریان تبن کلاینت هارا می توان بانک و یا آژانس هوایی و تمام مراکزی دانست که دارای شعبه های متعدد هستند که در حال حاضر از این تبن کلاینت ها در مدرسه ها و مراکز آموزشی هم استفاده می شود و کاربرد دارند.
یکی از ویژگی های این وسیله نداشتن امکان دانلود و نبود هارد دیسک در آنها که این موضوع در ویروسی نشدن سیستم ها و حفظ امنیت آنها بسیار موضوع مهمی شمرده می شود.
از دیگر خصوصیات تین کلاینت ها می توان به ساده و کم هزینه بودن نگهداری و یا ارتقا دادن آنها اشاره کرد.
اما در مادامه مقاله به ویژگی های کلی تری از این سیستم ها اشاره میکنیم:
1. در استفاده از تین کلاینت ها تنها مورد مهم این است که سرور ها را مدیریت کنیم.
2. نبود امکان دانلود برنامه، نداشتن هارد و نبود نقطه ای برای وارد شدن به شبکه در امنین و ورود ویروس به این سیستم ها بسیار مهم و مورد توجه می باشد.
3. یکی دیگر از عوامل مهم در حفظ امنیت تین کلاینت ها این است که امکان تعویض برنامه و پیکر بندی های موجود در سیستم عامل وجود ندارد و کاربران قادر به اعمال هیچ گونه تغییری در آنها نخواهند بود.
4. سیستم های تین کلاینت هزینه زیادی برای نگهداری صرف نمی کنند زیرا قطعه های قراوانی در آنها به کار نرفته که مدام دچار خرابی شوند
5. برای ارتقا و آپدیت ترمینال های تازه به شبکه این سیستم ها، می توان از طریق برنامه کنترلی که از ابتدا بر روی آنها نصب شده اقدام کرد و در مواقعی که خرابی در این سیستم پیش آید به راحتی می توان ترمینال مربوطه را از شبکه حذف کرد.
6.
تین کلاینت ها علاوه بر هزینه پایینی که برای نگهداری به خود اختصاص می دهند، به سبب پایین بودن توان مصرفشان انرژی کمی نیز مصرف می کنند که در مجموعه ها و سازمان هایی که تعداد نیروهای زیادی در آن مشغول به کار هستند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
7. پهنای باند این سیستم ها هم همانند باقی شبکه ها به شمار کلاینت ها وابسته است، و از آنجا که سرور مدام در حال انجام پردازش است و به دلیل اینکه نتیجه کلیه پردازش ها باید به کلاینت منتقل شود لذا ترافیک در این شبکه ها به میزان زیادی بالا خواهد بود.
8. با در نظر گرفتن ساختار کوچک و نداشتن فضای زیاد این تین کلاینت ها، هیچ نوع حافظه ای در آن نمی شود استفاده کرد.منبع:
تین کلاینت
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰

ASUS Asuspro E510






{ampz:Thinava Share}


برخی از امکانات مینی پی سی ASUS ProE510 :


ساختار : مینی پی سی
پردازنده : Intel Core i3 3.1GHz
رم : 4GB Up To 16GB DDR3L
مادربورد : ASUS
گرافیک : Intel HD 4400 2GB
هارد : 1TB HDD
پورت : Wi-Fi , 3 x USB2 , DVI-I , RJ 45 , COM & Parallel Port (Optional)







شرکت ایسوس همواره یکی از پیشتازان تولید رایانه های کوچک و قابل حمل و مینی پی سی ها است؛ اینبار شرکت Asus با ارائه مینی پی سی های جدید خود از سری خانواده قدرتمند Asuspro در نظر دارد تا بازار های میان رده و مقرون به صرفه را نیز تحت کنترل خود دربیاورد؛ محصول Asuspro E510 یکی از این محصولات است.


این محصول فوق سبک و باریک با ابعاد 185x210x27 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم همواره از نظر مدیرانی که به فکر خرید محصولات زیبا، کارآ و ارازان قیمت هستند؛ مورد توجه بوده است؛ بهره گیری Asuspro E510 از پردازنده شرکت اینتل از خانواده Core i و سری Core i3 و گرافیک 2 گیگابایتی HD شرکت اینتل از سری 4400 و مادربرد فوق العاده عالی شرکت ایسوس، توانسته اکثر نیازهای کاربران خانگی و اداری را پاسخگو باشد؛ عمچنین مینی پی سی Asuspro E510 دارای WiFi به صورت آنبرد است؛ وجود همگی این موارد در مجموعه Asuspro E510 باعث شده است که این محصول بتواند گواهینامه های معتبر نظیر BSMI/CB/CE/FCC /UL/Energy Star/CSA را دریافت نماید.منبع:مینی پی سی
  • زهرا حاجیان
  • ۰
  • ۰

  1.      




    تین کلاینت hp t620


    شرکت HP به تازگی تین کلاینتی را روانه بازار کرده است که در میان دیگر تین کلاینت ها به جادوی**تکنولوژی معروف گردیده* است. تین کلاینت HP-T620 دارای پردازشگر 4 هسته*ای پرسرعت مدل AMD Quad-Core GX-415GA 64-bit SOC با 1.5*گیگاهرتز فرکانس و 2 مگابایت کش (حافظه نهان) است. شرکت HP به**عنوان پیش*فرض برای این تین کلاینت یک هارد پرسرعت M.2 SSD 16 گیگابایتی و 4 گیگ *رم DDR3 قرارداده*است. البته این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از 2* اسلات*رم و در *نتیجه پشتیبانی از 16* گیگ حافظه رم را دارد. هارد آن نیز قابلیت ارتقا تا 256* گیگ را دارد. استحکام و دوام**کاری فوق**العاده این تین کلاینت بدون فن، کارکرد 24*ساعته در 7*روز هفته آن را موجب شده* *است. همچنین شرکت* HP روی این محصول خود یک ویندوز اورجینال حرفه*ای نصب کرده**است. هرچند کاربران می**توانند سایر ویندوزهای دلخواه خود را روی این تین کلاینت شخصا و به**راحتی نصب و استفاده نمایند. وجود قفل هارد پیشرفته روی ویندوزهای اورجینال HP-T620 امکان ویروسی**شدن آن را به*طور کلی از بین می*برد. همچنین به دلیل داشتن ویندوزهای اوریجینال امکان هنگ و قفل سیستم نیز دیگر وجود نخواهد*داشت. تین کلاینت HP-T620 می**تواند پشتیبانی وسیعی از ارتباطات شبکه مانند سیمی*1000، بی**سیم سرعت *300 و حتی فیبر**نوری داشته* باشد. شما می*توانید این تین کلاینت را ب*ه*صورت عمودی و یا افقی توسط پایه روی میز قرا ر**دهید. همچنین با تهیه پایه**ای جداگانه، می**توانید آن**را در پشت مانیتور خود نیز نصب نمایید. بدنه**ی این تین کلاینت فلزی با روکشی از جنس پلاستیک فشرده متالیک است که جهت زیبایی بیشتر و تبادل حرارتی بهتر تولید شده* *است. در داخل این تین کلاینت دو پورت USB.02 به**صورت مخفیانه قرار داده شده است تا برای کاربرانی که نیاز به امنیت بالاتری دارند کاربردی**تر باشد. علاوه بر آن نیز دارای 4* پورت *USB.02 دیگر و 2 پورت USB.03 است. توسط این تین کلاینت با پشتیبانی از 3 مانیتور همزمان با کیفیت تصویر Ultra Full HD* می*توان تصویری لذت بخش را تجربه نمود. مصرف برق تین کلاینتHP-T620 بسیار پایین و در حدود 65** وات است.

    مشخصات فنی تین کلاینت اچ پی مدل T620-4-16G
    مشخصات فیزیکی


    ابعاد 240×220×40 میلی*متر
    وزن 1360 گرم


    مادربرد


    مدل مادربرد HP


    پردازنده مرکزی


    سازنده پردازنده AMD
    مدل پردازنده Quad Core GX- 415GA
    فرکانس پردازنده 1.5
    حافظه کش 2 مگابایت حافظه Cache


    حافظه RAM


    ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایت
    نوع حافظه رم DDR3
    فرکانس حافظه رم 1600 مگاهرتز
    توضیحات حافظه رم حافظه رم قابل پشتیبانی : 2GB - 4GB - 8GB - 16GB


    حافظه داخلی


    نوع حافظه داخلی SSD
    مشخصات حافظه داخلی هاردپیش فرض 16G M.2 SSD - قابل پشتیبانی :SSD 16GB - SSD 32GB - SSD 64GB - SSD 128GB - SSD 256GB


    پردازنده گرافیکی


    کمپانی سازنده پردازنده گرافیکی AMD
    مدل پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 8330E
    کل حافظه گرافیکی 500MHz GPU


    امکانات


    شبکه بی*سیم (Wi-Fi)
    توضیحات شبکه بی*سیم Wi-Fi بی سیم(Wifi) سری N
    بلوتوث
    نسخه*ی بلوتوث انتخابی
    پورت شبکه (LAN)
    توضیحات پورت شبکه سیمی(LAN) سرعت 1000
    پورت USB 3.0
    تعداد پورت USB 3.0 دو عدد
    پورت USB 2.0
    تعداد پورت USB 2.0 شش عدد
    پورت eSATA
    پورت HDMI
    تعداد پورت HDMI دو عدد
    پورت VGA
    سیستم صوتی دارای ورودی میکروفون 1.8 اینچی استریو 20 بیتی و سمپل ریت 96 کیلو هرتز - دارای آمپلی فایر اسپیکر داخلی
    جک 3.5 میلی*متری صدا
    سایر امکانات - یک عدد کارت شبکه فیبر نوری بصورت آپشن به جای پورت سریال - دو عدد پورت PS2 - پشتیبانی از 3 صفحه نمایش - 2 عدد پورت DisplayPort


    سایر مشخصات


    سیستم خنک کننده Heat Sink
    منبع تغذیه برق شهری 220V
    برق مصرفی مصرف برق 65 وات
    سیستم عامل Windows
    نسخه سیستم عامل پیش فرض ویندوز 7 اوریجینال با قابلیت پشتیبانی از :Windows XP- WindowsVista- Windows7- Windows8 - Windows10 - Windows Server2003 - Windows Server2008 - Windows Server2012 - Windows Server2016 - Linux
    اقلام همراه - آداپتور برق - پایه رومیزی.منبع:تین کلاینت
  • زهرا حاجیان